miércoles, diciembre 21, 2005

Últimes classes!!!!!

Ei, aquesta setmana és la última abans de les vacances de Nadal, però per mi, no només és això... Són les últimes classes que faré a la FME en tota la meva vida!!!!! El que em sap greu, és que l'última assignatura que faré, serà Mef, que no sé ni que volen dir les sigles!!!! Bé, doncs sí, ja s'acaba, i amb moltes ganes, perquè en general no sé si em quedarà un bon record del meu pas per una carrera! Suposo, que contra de més lluny m'ho miri, millor serà, perquè intentaré quedar-me, com sempre amb tot allò positiu! Per tant, suposo que oblidaré a gent de la meva ment (ja m'agradaria oblidar-los ara, i això mai m'havia passat!), i encanvi d'altres perduraran per sempre...Oh... També suposo, que esborraré totes les èpoques d'exàmens, i em quedaré com a molt amb els descansos que feiem fora la sala d'estudis... Evidentment, de la biblioteca, també recordaré aquelles converses infinites al passadís fins que surt el tio a dir-te que treguis les coses, que és hora de tancar!
Però bé, a tot això, demà encara queda una classe, i tota l'època d'examens!!!! Buf, bajon! I un altre any més, a no aprofitar aquestes vacances de Nadal, i aquestes reunions amb la familia, que el dia de Nadal, i St Esteve, quan van pels postres ja marxes a estudiar! Aconsegueixen que odiis els dinars familiars, perquè que carai, et fan perdre hores d'estudi!!!! Però si és molt més divertit un dinar familiar, que estar davant d'uns apunts, que amb una mica de sort encara són teus, i que no entens res del que hi diu!!!! On estem arribant????

2 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Hola rera,

tot final te aixó, la sensació de que s'acaba quelcom que t'ha absorvit energies durant un temps (llarg o curt, tant és) i que a partir d'ara s'obren unes noves perspectives, que són noves i no sabem si perilloses.
Per aixó, quan un fa balanç del passat, contra més endavant va, més positiu trobes tot allò que efectivament t'ha ajudat a arribar allà on ets. No ho dubtis. De tot en treus profit. I tu, sobretot.
Ànim i que a Roma ho rematis.

Ian

12:27 p. m.  
Blogger veroFor said...

Laura!!
Jo si que hi entro al teu blog, pero falta q escriguis més encara!!
T'ho diu una veterana dels blogs q escriu de uves a peres...jejejej

10:52 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home