miércoles, diciembre 28, 2005

S'acaben algunes coses...

Bé, Vero, com em recomanes, escriuré una miqueta més en aquest blog...
Cada vegada s'està acostant més la data de la marxa!! Al principi es veu molt bé, però cada vegada que hi estem més a prop, a mi m'agafa el "cangueli", que si l'idioma, que si trobarem pis, que si coneixerem a gent (italiana, pq a españols, pel que es veu, està clar que sí...), que si els dissabtes a les 18 no tindré res a fer (6 anys anant cada dissabte al Movi, marquen...), que si ja he acabat les classes a la Fme, que si quan torni ja em tocarà buscar-me la vida (després d'un gran viatge amb el Txema, clar), que si al final Ryanair reventa, pugen els preus, i ningú em ve a visitar (pq la gent només ve pq és barat, no pq tingui ganes de veure't), que si en els examens , que són orals no paro de dir: "Scusa, io non capisco", que si en el pis on soc no em, deixen portar a gent (per sobre del meu cadàver!) i he de fer enrera a la gent, que si...
Bé, amb totes aquestes coses... el 5 de Febrer surt l'avió a les 11'35 del Prat, ja us ho havia dit, oi?je je je