viernes, enero 20, 2006

La conta enrera!

Ei, cada vegada queda menys!

Ara estic aquí, perdent el temps, ja que encara em queda un exàmen, però no tinc res a fotre, quina paradoxa, no? I es que ens han de panjar l'examen a inernet, i encara no ho han fet, comença a córrer el bulo de que serà a les 9 de la nit... Bueno, de mentre, estaré per aquí.
Doncs a part d'això, encara no sé cap nota, es que són tardons, eh?

Bé, ja falten menys dies per la meva marxa, concretament, 16 dies! Clar, depèn de si conto avuí i el diumenge que marxo, hi hauria diferents possiblitats, així que no seria del tot correcte dir que falten 16 dies, perquè encara em vindrà algú a despedir un dia que no toca! Marxo el 5!

D'italià, aquella llengua tan semblant a la nostra que és tan fàcil d'entendre i tan fàcil d'expressar-te, donc no en tinc ni faba! Va intentaré posar un faragraf en italià:
Buon giorno a tutti! Io sto intentando di escribire in italiano perque io sono spagnola e io non se molto benne l'italiano ma spero in pò giornos io podere hablare un pò. Mola, eh, això del pò!

Doncs si, que passa amb aquest nivell penso anar allà a fer 3 assignatures, i que? Je je je

Apa us deixo, que vaig a mirar una altra vegada si han penjat l'examen!