lunes, febrero 20, 2006

Al final ens vam rajar!

Be, doncs si, que ens vam rajar! I al final no hi vam anar! Estavem so tired! Es que he conegut a una Austriaca, i ens comuniquem amb angles...pq ella no sap prou italia! je je je
Dissabte vam anar al cine! Primera peli en un cine Italia, i al ser una charlotada, doncs ho vam entendre casi tot, exepte les conyes de llenguatge! "Ti amo in tutte le lingue del mondo"
Despres per la nit vam anar a prendre algo amb holandeses, al Campo di Fiori, que seria com una especie de plasa reial, pero amb tot de bars amb terrasses. A mi em va estar molt be, perque aixi vaig poder estar parlant amb les altres i tal, cosa que a la discoteca, doncs no es pot!
Ahir diumenge, com que era el dia del Senyor, vam anar al Vatica! Em vaig oblidar el foulard! Llastima, perque estaven donant missa, pero al Ratzinger no el vaig veure, estaria fent la siesta!
MOVI: Tranquils que ja arribara la foto del Papa amb el foulard del Movi!ja ja ja ja ja Si es va fotre un tricorni...
Vinga, ens la veiem!

2 Comments:

Anonymous Anónimo said...

no estaria mal regalar-li al Ratzinger (o com s-escrigui...) una samarreta del cub de mates, al estilo caiga quien caiga

5:17 p. m.  
Blogger spin said...

jo afegiria un "contaminada amb gripe aviar".
Laura: pots explicar lo de "com una espècie de plaça reial, pero amb tot de bars amb terrasses", per que potser no pensem en la mateixa plaça reial però jo diria que és una plaça que es pot definir com "baixant a l'esquerra de les rambles, una plaça de bars amb terrasses i + coses". Estàs tant romanitzada que ni t'enrecordes de Barcelona? Jejejejeje

5:33 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home