jueves, febrero 02, 2006

Cap de Setmana a Empuriabrava!



Des de Divendres fins Diumenge! Si, per fi vaig saber on era el regal del tió que m'havia fet el Txema! L'hotel molt mono, el poble també, i el sopar amb cava i ball, molt bó! je je je
Llàstima del temps, però bueno, va estar bé! A Figueres, un guia "estupendu" que ens va portar a l'oficina de turisme, primer per saber on podriem anar! je je je
La visita al museu Dalí, va estar molt bé! I el dinar també!
Va ser un cap de setmana molt xulo! Quina despedida, així se li treuen les ganes de marxar a qualsevol!
I al final després de fer la baixadeta fins a St. Esteve de Palautordera amb 4a a 80 km/h, ja que a l'ariru-mòbil se li va espatllar la caixa de canvis! Ens va esperar un dinar d'empatxada a casa el Gerard!

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

M'alegro que us anés bé i que us agradés la visita per l'Alt Empordà. Això sí, llàstima del temps, perquè normalment no fa tanta fred. A vegades, bufa la tramuntana, però vau enganxar un dia, que entre la pluja i la fred, va ser bastant horrible.
Per acabar, aprofito per convidar a tothom qui vulgui a venir a visitar-me i de passada els hi faig de guia (ara ja tinc tinc experiència) i els convido a dinar a casa, jejeje.

2:56 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home