martes, febrero 14, 2006

Estic a la uni!

Ei, ja estic a la universitat, a la sala d'ordinadors! Per fi ja tinc totes les targetes necessaries! Les mes importants son la del menjador-menu per 2 euros, i la del laboratori de calcul-internet gratis-pero amb linux.
Be, a part d'aixo, ja hem conegut a unes Valencianes, avui comencem el curs d'Italia, i... res mes, no tenim res mes a fotre, de moment fer turisme! I aprendre l'Italia!
Ei, espero escriure mes ara que puc disposar d'aquests ordinadors, i a veure si faig algunes fotos!!! Que ja toca!
Aquesta nit hi ha festa de St Valentin, pero no hi pot anar ningu que coneixi, aixi que tampoc hi anire, pero dema hi ha cineforum que si que hi anire, i dijous una festa en un pub, a veure que tal es...
Als de la uni: Bueno, espero que estiguin anant molt be les classes, a mi encara em queden quinze dies per comensar :-)
Als Erasmus: Si que fa bona pinta aixo, si!
Als del MOVI: Ei, ja estic aqui! Tots els que esteu fora i no em veu poder despedir, heu de venir aqui, i els que no, doncs tambe, je je je! Arnau, no em vas grabar les cansons primaveres dels Nadals!!! Ja ho sabia, que passaria! Per la Bea si, i per mi no, oi? Molt be!
Als del MOVI(monitors): Espero que anes be l'AssEmblea, i que no hagueu decidit de convertir el Movi en un fumadero! Qui vulgui jocs, idees, o el que vulgueu, aviseu-me, que tinc temps!
Als del MOVI(nens): Que vagi molt be l'excursio! Encara no he pogut fer el puzzle, pq no tindre pis fins al 1 de Mars, i no tinc lloc per fer-lo! Ja m'han enviat les fotos de la mega gimcama que us vau currar!! Qui deia que els monitors no passem vergonya??? Je je je La de la tenda dels sucs encara deu estar rient!
A tothom: Que estic molt be!

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Wapa!!!!
Como lo prometido es deuda, ya tengo en mi poder unos "preciados billetes" de avión a Roma...

¿¿qué con quién voy?? Adivina adivinanza...

MUAKS

3:51 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home