jueves, febrero 09, 2006

Ja tenim pis.....però per l'1 de Març!!!!!!

Ei, que tal, com va?
Ja hem trobat un pis! Estarem a la Parada de Colli Albani, de la linia vermella, els que vingueu amb Ryanair, esta molt ben comunicat!
El barri esta força bé pel que hem vist, i les noies semblen molt simpàtiques! L'entrada de l'edifici és molt xula! I el pis també! Jo ja vaig veure que una de les noies té adornada l'habitacio amb helicoides, com les que em volia fabricar però que vaig veure que era millor comprar-les!ja ja ja
Bé, de moment seguim sense tenir fotos, però suposo que d'aqui poc ja en tindrem!
Ei, us deixo, que la Laia m'està esperant, que anem a veure un altre pis encara que ja en tenim un, per si poguessim entrar "da subito" (ara).
Ah, per cert, avui hem fet l'examen d'italià i com que hem anat de xules (xulini), i hem anat al nivell intermig, no hem sabut contestar gairebé res, i en l'entrevista oral, ens han dit que com que som espanyoles, ens posaven a l'intermig baix! je je je.
Ja hem conegut unes noies valencianes, un noi i una noia Canaris, i un noia Alemana, que es de mates!
Bueno, ara si que us deixo!
Ciao! (es diu XAO) je je je