miércoles, marzo 08, 2006

Ja esta aqui!!!!!!!!!

Ei, hola! Que tal va tot?
Be, com ja vaig avançar, aquí estan les croniques de: Venecia i Festa de disfresses!!
Anirem en ordre:

Viatge a Venecia

Bé, després de tanta expectació, vam arribar a dia 23! Molt dora pel mati (6:30), haviem d’estar a l’última estació de la linea B de metro! Ok, allà hi havia infinitat no numerable de gent! Però de tots aquests, una infinitat numerable eren espanyols! Mare meva!
Però bé, és igual, que hi farem!
Després de moltes hores d’autocar (pullman), vam arribar a Padova! I allà vaig quedar amb la Laia, que ens va fer de guia de viatge...
Aquí hi ha una prova:


Aquests són els espanyols que anem sempre: Yhasmina, Laia, Fran, Jeremi, Laura i Ana.

A mi, Padova em va agradar molt. Els carrers del centre eren molt macos, i també, com a Roma, hi passa un riu pel mig.

Després vam anar a Jesolo, un poble equivalent a Lloret, pero prop de Venècia. Allà hi teniem els hotels. Vista des de l’habitació:

Vam anar a una discoteca, evidentment, només plena amb Erasmus. Com que era carnaval, nosaltres anavem amb aquestes pintes!


Va ser bastant bo, però al dia següent, ens vam llevar dora per anar cap a Venècia, però allà se’ns va posar ploure. Jo ja hi havia estat, però crec que és el cop que més m’ha agradat, ja que com que era carval, la gent autòctona, anava vestida de l’època amb disfresses i màsqueres que no se’ls reconeixia, bé, jo encara que haguéssin anat normals, tampoc els hagués reconegut perquè no els coneixia de res!

Piazza San Marco


Txema, en una tienda que vendian antiguedades, mira lo que encontré. Valia 1000 euros!


Al dia següent vam anar a Verona, que a mi no em va agradar tant. Vam veure el balcó de Romeo i Julieta:

I ens vam fer la típica foto tocant-li la teta a la Julieta, es veu que dóna sort en l’amor, o no se que! No sé si funciona, però la teta, la té pulida!


Y després ja va tocar tornar cap a casa. Casa? Quina casa, si encara no en teniem! La Laia va anar a casa de les Valencianes, i jo a casa de l’Amanda de mates. Vaig estar molt bé!
Després del viatge a Venècia, vam fer un perell de sopars, un a casa dels Canaris, i un altre a casa de les Valencianes. Al primer, pa amb tomàquet, i unes partidetes de cartes.


I al segon, uns bons macarrons i una desfassada de disfressa, que era l’últim dia de Carnaval!

La temàtica de la festa era: Sex Change!

Bé, i “hasta aquí puedo leer”. D’aquí poc rebreu noves noticies de mi.

Laura Morera, com que no tinc tele, no em sé cap canal, Roma!