martes, abril 11, 2006

Cap de Setmana a Napoli, Capri i Pompeia!

Be, ja ha arribat el txema, i aquest cap de setmana, amb quatre amics mes, hem fet un viatget pel sud de Roma. El primer dia, vam visitar Pompeia, realment impressionant, no nomes per les runes que encara es conserven, sino tambe per les persones! Si, si, aixi com ho sentiu! Es un poble que es ve destruir perque va quedar colgat per l'erupcio del volca Vesubio i gracies a la cendra es va conservar molt i molt be, i fins hi tot hi van trobar gent amb posicions desesperades, com per exemple tapant-se la boca i el nas, per no inhalar fum ni gasos, pero clar, no va servir de res... Em va agradar molt, es molt interessant...
Despres de dinar a les 16:00 evidentment, un picnic a la gespa d'una antiga palestra (gimnas), vam tornar cap a l'alberg. Quin alberg! Super fashion, amb pub inclos, tot nou, nomes feia un mes que funcionava, amb internet gratuit, habitacions duplex, bueno, una passada! I a mes, barato!
Al dia seguent, vam anar primer a Sorrento, un poblet de platja, molt xulo... i des d'alla, vam agafar un vaixell cap a Capri, es una illa d'aquestes d'aigua cristalina, i paisatges molt macos, per aixo vam fer una volta en barca per el voltant, vam veure unes grutes, i vam passar pel Buco (forat) que es veu que es conegut... Sort que primer vam fer aixo i ens va agradar, perque despres se'ns va ocorrer anar al centre del poble, i... vaya tela! Totes les botigues mes super fashion i cares del mon, alla inquivides en 5 carerons, bolsos de 800 euros (els baratos), roba cutrissima pero de molt cache... Mare meva! Quin horror d'illa!!!! Evidentment, tot eren apartaments i hotels de categoria, que busquen donar prestigi a l'illa, pero es veu que ara es massa accessible... imagineu-vos!
Sort que quan vam arribar ja haviem fet el picnic al port de Sorrento, perque si no, alla ens haguessin tirat monedes i tot!
Despres d'una altra nit d'alberg super chulo, vam anar a Napols, on vam visitar els castells, la Napoli subterrania, i vam menjar una autentica pizza napolitana! I tambe sfogliatella, una pasta tipica d'aqui...
Vam viure en primera persona lo caotica que es la ciutat, pero no vam patir ni veure robatoris ni res.
Bueno, finalment, ja vam tornar a Roma, i ahir per la nit, van arribar la MPaz, l'Enric, el Pep, i l'Albo. La primera nit l'hem suportat be, han portat moltes coses de menjar, embotit, chuches...mmmm...
Jo avui he fet l'examen d'italia, i crec que m'ha anat prou be! El dia 27 d'abril, ja us explicare, que sortira el resultat!