lunes, marzo 27, 2006

Sembla que la cosa prospera

Ei, primer de tot moltissimes gracies a tots els que us heu volcat en mi, en quant heu vist que estava una mica baixa! Ja nomes per aixo no podia seguir a baix!
Doncs si, sembla que la cosa prospera, despres del baixon, sembla que he trobat gent amb interessos similars als meus... Gracies al mal dia que vaig passar dijous, em vaig animar per sortir a prendre algo divendres, i per anar a passejar tota la tarda pel centre per coneixe'm molt millor Roma. Llavors, va sortir el tema, i va resultar que no ho pensava nomes jo, totes les coses que vaig posar en l'altre comentari del blog! I realment, ja va sortir mes gent que te interessos similars als meus. Aixi que durant tot el cap de setmana no hem parat de fer coses! Dissabte, pic-nic i caminata per Appia antica, i despres, visita cultural a les Catacombes.
Diumenge, la Marato, pero la de 4km, que la de 42km nomes era per federats! Pero que guai participar en un acte social Roma'... Juanjo no vas ser l'unic que vas fer marato el diumenge! Per cert, com va anar????
Despres, vam anar a Porta-Portese, van caure un parell de guies de viatge, Italia, i Tailandia, (es que com diu ma mare, soc obsesiva!je je je Mama, amb lo que et va agradar viatjar amb mi!) i despres a dinar a un restaurant molt bo del Trastevere, i finalment, amb els peus fets caldo, una pasejada pel centre. Aixo si que es cremar l'asfalt!!!ja ja ja
Bueno, doncs aixo, que ja estic mes animada! A veure si en breu penjo fotos!
Avui a la facultat, han montat una figura enorme amb l'equivalent del geomag, pero de plastic, que es veu que es l'ombra d'un cos en R4... interessant. Semblen tots molt motivats, ho han fet al mig del pati!!! Aquesta tarda hi ha una conferencia, i despres una escenificacio teatral basada en la obra de Tio Petros, i la Conjetura de Goldback, per cert bon llibre per llegir com a novela (els que no sou matematics!)!
Bueno, ja us explicare que tal!
Ah, sembla que les visites van augmentant, de moment ja esta ocupat:
* Del 5 al 16 d'Abril
* Del 29 d'Abril al 3 de Maig (G-I, vosaltres encara hi podeu cabre! Pero si es un altre dia millor!)
Vinga que vagi molt be!

Ah, Pino, que al final, no me va muy bien que vengais, que ya habra mucha gente, y que las chicas del piso no querrian...

4 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Cauchyna!

Olé, carrera per Roma! Genial! Jo la marató moolt guay, pero fet puré...!

Quan vinguem a Roma tinc de veure a un pavo de la teva uni que vai coneixer a Praga... un tiracanyes de cuidado... Li vai dir que tenia una amiga AMB XICOT que estava d'Erasmus a Roma, i me va dir "She's an Erasmus, she won't care about his boyfriend" Ja saps, cuidadín amb els italians que tenen les mans llargues.

Juanjo

4:37 p. m.  
Blogger spin said...

Uy, "las chicas del piso" que es preparin, que tot i que no ens deixeu anar, el mono ayudante maratonero i jo mateix ens plantarem allà i segrestarem al benedicto pq ens deixeu entrar al vostre pis.

7:56 p. m.  
Blogger spin said...

Ah sí, i cuidadín amb els italians que tenen les mans llargues i van molt cremats per que les italianes són molt puritanes. Solució a l'assumpte: se'ls hi tallen les mans i ja està. Una després de l'altre, no les dues a la vegada, és clar.

7:59 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Esa Laura!!!!!!

Ahí estamos...! Pasando de apalancarnos con nuestras penas y metiéndole caña a la vida! Que para eso estamos!

Préparate para Semana Sana que ... vienen curvas!! Jejejeje.

Petonets wapa!

10:41 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home