viernes, mayo 05, 2006

Resum de la setmana!

Apa, fa molt dies, que no he escrit!!!!
El dia 16, finalment vaig entregar l'examen de Teoria de Jocs, amb un munt de faltes, evidentment, si les faig en catala, com no les he de fer en italia...es que....
Bueno, doncs aixo, que al final no ens diuen la nota fins just abans de fer el segon parcial, que sera la ultima setmana del curs! Aqui les coses van aixi, i algu s'ha queixat??? Evidentment, NO!
Despres, al dia seguent, havia d'anar a mirar les notes d'italia, i en comptes de les notes hi havia un miserable paper que deia que tots els alumnes que haviem fet l'examen d'aquell curs, l'haviem superat! Per que sempre que un puto examen em va be com per clavar-lo, mai posen les notes??? Vafanculo!
Al cap de dos dies mes, van venir: la Maria, el Pino, el Pucho, el Juanjo, i el Marcel!

Si, si, tots a la meva habitacio. Ja us podeu imaginar el desordre... pero vam estar be! Vam veure moltes coses, i ens vam fer la foto de rigor amb el forat del Panteon! (la foto la poso un dia que vagi al locutori o que tingui Windows). Ja l'he penjat.


Vam visitar, passejar, i sobretot menjar!!!! Pasta-pizza-pasta-pizza-gelatto-pizza-gelatto... e cosi' via...
Per més informació veure la pagina del PINO: http://spin82.blogspot.com
Be, dons ens trobem a Dimecres, jo tenia classe pel mati, i s'havien de corregir tres exercicis que havia posat per fer a casa... un era molt facil, un altre, mes o menys tambe, i el tercer era una mica dificil, sobretot de tenirlo en ment, perque es tractava d'una serie de raonaments logics, que com que soc tan llesta que els havia fet de cap, sabia la solucio, pero no m'ho havia apuntat. Qui endevina quin vaig haver de fer jo a la pissarra??? El 3, clar! Donc, despres d'aixecar la ma, quan el profe va preguntar: Qui l'ha fet? Jo esperava quedar super be, perque el profe veuria que l'havia fet, pero que no em fes sortir perque jo esperava que hi haurien 243 mans mes aixecades, encara que a la classe som uns 20... Doncs, no! Resulta que casi ningu l'havia fet, i clar, l'home va fer sortir a la Erasmus! Jo vaig anar decidida, amb cara de triunfadora, amb cap paper a la ma, fins que vaig arribar a la tarima, i em vaig girar, aleshores, la meva pregunta a mi mateixa va ser: I com es comensava el raonament? Ok, aqui comensa l'espectacle, vaig comensar a dir frases disconnexes, sense sentit, escrivint alguna formula que recordava que havia usat... tot eren suposicion, i se'm va ficar al cap que havia de conjugar els verbs en condicional, i en conjuntio, cosa, que se, pero no tinc practica. El profe intentanme ajudar fentme preguntes concretes, pero jo a la meva olla... Quin horror!!!!!!! Finalment, vaig dir el resultat final, i em vaig retirar! Quin ridicul!!! Quin bloqueix!!! Em sentia tant malament que ho vaig haver d'arreglar enviant-li un mail al profe amb l'exercici resolt que em va ocupar 3 pagines! I jo volia sortir sense haver escrit res, mare de deu!
Total, us adjunto el mail al profe...



Professore Bernardi,
sono Laura Morera, la studentessa che ha fatto l'esercizio delle due figlie del re alla labagna.
Vorrei scusarmi perchè non l'ho saputo spiegare bene, il mio problema è stato che l'esercizio è stato fatto 4 giorni prima, e non lo avevo scritto in un foglio in modo da poterlo spegiare in publico, inoltre in quel momento pensavo come dire in italiano le cose invece di pensare il ragionamento matematico.
Per questo le mando l'esercizio scritto in modo che qualcuno voglia consultarlo perchè è sicuro che nessuno non ha capito niente.
Grazie per la pazienza,

LAURA

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Laura, pronto
me ha plazido molto il tuo comentario en italiano, come poi veure il mio e piu macarronico

anque me piazze tanto !!

ciao bella
la tua tiettta de la tua "familia"

6:43 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home