viernes, abril 21, 2006

Setmana Santa 06

Bé, després del cap da setmana llarg a Napols , van arribar la Mpaz, l’Enric, l’Albo i el Pep.


El forat del fons, és el sostre del Panteon, eh?
El primer dia, vaig fer l’examen d’italià, del qual pròximament tindrem notícies!
Llavors va comensar el miracle, la multiplicació dels pans, la pasta l’embotit, la xocolata, la fruita,... al meu armari. I a la foto ja començava a estar buit, eh?

Ells van veure Roma, i també vam fer unes passejades pel centre... però el millor va ser el dijous! Quina excursió a Viterbo!







Quines termes! Si, si, com ho sentiu, termes naturals!


Alguns en extasis!!!



Ja ja ja!
I uns altres com senyors!

Evidentment, anant amb mi, vam fer turisme gastronomic, i vam anar a menjar pasta de luxe!


Bé, després de tota la currada que es van pegar, la meva habitació ha acabat així:




Gracies a tots els que heu colaborat en omplir aquests globets i fer-me feliç cada mati!!! Mpaz, hay uno tuyo, els del dia 20, que es impressionanate!!! Los estoy abriendo de uno en uno...

I fins hi tot vaig tenir mona!!!!


I ja per últim, quan ja tots van marxar, a la Cati i a mi, encara ens quedava una missió, fer una truita espanyola, per un sopar multicultural a casa d’unes portugueses...


Bueno, en resum, ha estat una setmana santa molt guai, sobretot millor que la de l’any passat, que me la vaig passar a l’hospital...

2 Comments:

Anonymous Anónimo said...

:)

¿Cuál era la nota del día 20?

9:20 a. m.  
Blogger Laura Morera said...

No se, un mail muy antiguo...

5:54 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home