viernes, mayo 12, 2006

Estic a Barcelona!!!!!

Barcelona!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei, si, ja sóc aquí!!! Però de fet, m'he oblidat d'explicar moltes coses de la última setmana! Andiamo!
Bueno, dimecres, quan ja marxaven les visites, vam anar al partit de Roma-Inter, on van quedar 1-1, van encendre moltes vengales vermelles, van tirar molts petardos que feien molt "estruendo" i van cridar molt, molt i molt! Pero com no, nosaltres a curva Sud (que es on es posen els més hooligans)!
Després va ser un cap de setmana únic, perquè la Vickilon, (altrament dita: ZARAGOOOOZAAAAA, con entonación maña!), la Catiota, i jo, ens disposem a sortir de festa!! Oé, la primera festa en serio (les altres era per fer el paripé, i intentar coneixer a algú)!!! Evidentment, va ser espectacular! La pitjor ilusió òptica de la nit, va ser, quan al sortir, vaig veure una gran xurreria en tota regla, una caravana blanca, oberta pel costat, amb mostrador de vidre una mica ronyós, amb un paio vestit amb bata blanca... I clar, jo amb els ulls com a plats, per fotre'm un churros amb moooolt de sucre, i a poder ser amb un gotet de xocolata mooooolt espesa... mmmm, se'm fa la boca aigua!!! DONCS NO! Es veu que només venien Pizzetas! Vafanculo! Evidentment, em vaig deixar 3'5 per una pizzeta di merda! Ja buscaré alguna foto!
Bueno, dilluns em tocava fer l'exposició oral amb el meu company hippie, ens va sortir molt be, i el profe em va dir que havia millorat molt el meu italià!
Bé, doncs tot el temps que quedava, a fer el treball cutre d'història, espero que no s'ho llegeixi amb profunditat... Total, amb 7 pagines, no tens molt temps d'aprofundir...
Bueno, doncs a la fi, viatge cap a BCN, ja en tenia ganes de veure a la gent...
I això, que ja estic aquí... ja ens veurem!

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Lauriiiiiiiii

Te quiero ver, y a poder ser, también te quiero hablar... Si no te veo antes del martes esto segundo tendrá que esperar...

Seguro que estás super liada, pero si tienes un minihueco, me dices algo.

BESITOS

8:22 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home